Slagna hjältar

I dag har vovvarna varit ute mest hela dagen, det har blivit långa promenader och en hel del lydnadsträning för Nalles del. Så jag passade på att ta några bilder på dem när de sover gott. Blir även en bild på Nalle där han ligger och tittar på sitt favoritprogram "Mannen som talar med hundar". Han ligger som ett tänt ljus och släpper inte TVn med blicken. Jag har en tråkig nyhet att komma med. Nisse, (Skallvrån's Golden Qualifikation) har drabbats av epilepsi. Det är det enda fallet av alla Carinbarn och Fredrikbarn jag vet om så jag hoppas att det är ett slumpmässigt fall. Tråkigt är det i alla fall.

Nalle sover som en stock med halva kroppen under sängen


Fredrik är en utslagen hjälte


Nalle tittar på Ceasar Milan

Kommentarer
Postat av: Jonte Akila

Haha bäst att passa på o fota när de ligger still! Akila o jag tränar på med lydnaden nu, men hör av mig igen så fort vi bestämt datum till klass 2:) ha det gott!

2010-05-13 @ 12:24:07
Postat av: Carina

Lycka till med lydnaden, jag tror ni klarar av tvåan lika galant som ettan

2010-05-13 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0